Lidmaatschap en uitvaartverzekering

Onze vereniging vindt het belangrijk dat zowel leden als ook niet-leden worden geïnformeerd over het lidmaatschap. Ook in verband met de aanhoudende stijging van de uitvaartkosten.

Hiervoor is een aantal jaren geleden een samenwerking aangegaan met Uitvaartverzekering Twenthe NV.

Deze maatschappij werkt al met heel veel uitvaartverenigingen samen en zij kunnen u namens onze vereniging persoonlijk informeren over wat er nu precies onder het lidmaatschap valt en wat niet (zoals o.a. grafrechten, rouwbrieven, advertenties, uitvaartkist, grafmonument).

Vaak gebeurt dat in een persoonlijk gesprek. Door persoonlijke wensen is iedere uitvaart anders en verschillen ook de kosten ervan.

Indien u gebruik wenst te maken van de uitvaartverzekering van Twenthe NV dient u zelf contact op te nemen. Dit kan via email (info@twenthe.nl) of via hun website (www.twenthe.nl). U bent als lid (of niet-lid) geheel vrij te kiezen welke maatregelen u wenst te nemen om (bijkomende) uitvaartkosten te dekken.